Friday, December 11, 2009

SELAMAT DATANG KE MALINDO NUSANTARA1

Selamat datang ke Persidangan Malindo Nusantara1.
***
Pihak penganjur menantikan kedatangan perserta seminar sekalian. Bas Unand akan menunggu anda di Bendara/airport Padang pada 15hb. Dis, satu sebelah pagi dalam 8.30am dan satu lagi sebelah petang dalam 2.oopm..
****
Sila lihat tanda Malindo Nusantara1 apabila anda sudah selamat check out sama ada dalam bentuk kain rentang atau poster.
***
Bagi anda yang masih belum menjelaskan yuran, pastikan anda ada membawanya dlm bentuk RM. Kutipan akan dibuat setelah anda tiba di sana. Pihak UKM akan menyerahkan semua yuran kepada rakan panitia Unand, dan dengan itu ia mesti dijelaskan.
***
Mohon maaf.. tidak ada penangguhan lagi kerana semua kos penganjuran akan dijelaskan oleh Unand. Kita secara bersama menampung kos ini melalui yuran persidangan. Mohon anda tidak tersalah faham dengan pengutipan yuran ini..
***
Pastikan juga anda berhati-hati dengan barang berharga dan wang tunai ketika bersiar / on the street, atau berada di pasar, kota Bukittinggi.. seperti tempat kita atau bandar sibuk yang lain keadaan kehilangan wang biasa terjadi, bag snatching, pickpocket dll.. seperti juga di KL.
***
jumpa di sana...
salam
urusetia

No comments:

Post a Comment