Tuesday, December 1, 2009

CHECK LIST

PERINGATAN KEPADA PESERTA

1. Yuran hendaklah dijelaskan sebelum berlepas, untuk membolehkan kertas kerja penuh anda dimasukkan kedalam prosiding. Cara pembayaran ialah tunai, bank-in ke CIMB diterima. Sila rujuk posting yang terdahulu dari blog ini.

2. Tarikh akhir penghantaran full paper ialah pada 7/12/2009, jam 5pm. Kelewatan menyebabkan kertas kerja anda tidak dapat dimasukkan kedalam prosiding.

3. Pastikan anda telah membuat pertukaran duit dari RM ke Rph Indonesia sebelum bertolak.

4. Pastikan anda menyedia wang sebanyak Rph100,000 bagi membayar airport tax.

5. Pastikan tarikh sah passport anda melebihi 6 bulan dari tarikh tamat.

6. Peserta digalakkan menyediakan powerpoint slides untuk pembentangan. Laptop dan LCD akan disediakan oleh pihak UNAND.

7. Peserta dinasihatkan membawa persalinan yang sesuai bagi menghadiri jamuan makan malam bersama Wali Kota (Datuk Bandar) pada 15/12/2009 malam perasmian.

8. Sila maklumkan kepada saudara Aidinil ke email beliau azetra@yahoo.co.id atau Nidzam/Kartini (nizamm01@ukm.my/kartini_khalid@yahoo.com)bagi ketibaan penerbangan pagi atau petang (tiba dan pulang) bagi memudahkan pengurusan pengangkutan disediakan.

9. Bagi yang membuat tempahan penginapan di Hotel The HILL, sila reconfirm reservation kepada pihak hotel 7 hari sebelum persidangan diadakan.

No comments:

Post a Comment